Everytime I Look At You - Il Divo

单曲:Everytime I Look At You

歌手:Il Divo - (美声绅士)

所属专辑:The Greatest Hits

美声绅士演唱的歌曲,风格独特,无论是感人落泪的咏叹调,或是扣人心弦的美声情歌,总能让听众为之动情,歌声中充满着激情与魅力。

I used to think that I was strong
我常认为我是坚强的
I realise now I was wrong
现在明白我错了
'Cause every time I see your face
因为每当我看着你的脸
My mind becomes an empty space
我的头脑成一片空白
And with you lying next to me
当你躺在我身旁
Feels Like I can hardly breathe
我感觉无法喘息

I close my eyes
我闭上眼睛
The moment I surrender to you
当我降服于你时
Let love be blind
就让爱为盲目的
Innocent and tenderly true
天真的,和温柔的真实
So lead me through tonight
领着我度过今晚吧
But please turn off the light
但请关上灯
'Cause I'm lost every time I look at you
因为,每当我凝望你,我就迷失了

And in the morning when you go
早晨当你离去时
Wake me gently so I'll know
轻轻的叫醒我,所以我会知道
That loving you was not a dream
爱你并不是场梦
And whisper softly what it means to be with me
轻声地告诉我,跟我在一起意味着什么

Then every moment we're apart
所以我们分开的时时刻刻
Will be a lifetime to my heart
我的心同生生世世

Let love be blind
就让爱为盲目的
Innocent and tenderly true
天真的,和温柔的真实


热度 ( 7 )

© 韵魅之声 | Powered by LOFTER