Thanks A Lot - Ernest Tubb

单曲:Thanks A Lot

歌手:Ernest Tubb - (厄奈斯特-塔勃)

所属专辑:The Country Music Hall of Fame

在1960年代,Tubb以有史以来乡村音乐最佳乐队之一而负盛名。乐队成员‘闪电手指Leon Rhodes’后来成为电视节目‘Hee Haw’乐队中的吉他手。另一名金属弦吉他巨人Buddy Emmons,约在1958年开始和Tubb合作,一直到1960年代初。 Emmons后来以自己的姓名为品牌,创建了一家金属弦吉他制造公司。

Thanks thanks a lot

多谢多谢

I got a broken heart that's all

我有一颗破碎的心

I've got You made me cry now

我让你让我哭泣

I cried a lot

我哭了很多

I lost your love baby thanks a lot

我失去了你的爱宝贝

You told our friend as

你告诉我们的朋友

I was passin' by that you're not sorry that you made me cry

我是passin你不难过,你让我哭

You said I deserve just what

你说我值得拥有什么

I got well if that's how you feel honey thanks a lot

我很好,如果这是你觉得蜂蜜非常感谢

Thanks thanks a lot...

多谢多谢…

You wanted a fool and

你想要一个傻瓜

I played the part now all

我现在扮演的角色

I've got is a broken heart

我得到的是一颗破碎的心

We loved a little and laughed a lot then you were gone honey thanks a lot

我们爱一点点,笑了很多,然后你走了蜂蜜非常感谢

Thanks thanks a lot...

多谢多谢…


热度 ( 6 )

© 韵魅之声 | Powered by LOFTER