Seduces Me - Celine Dion

单曲:Seduces Me

歌手:Celine Dion - (席琳·迪翁)

所属专辑:The Collector's Series Volume One

作词 : Hill, Sheard
Seduces me
诱惑着我
Everything you are
你现在的一切
Everything you'll be
你将来的一切
Touches the current of love
触碰这爱的电流
So deep in me
深深地侵蚀我的内心

Every sigh in the night
夜间每一声叹息
Every tear that you cry
你的每一滴眼泪
Seduces me
诱惑着我
All that I am
我现在的一切
All that I'll be
我将来的一切
Means nothing at all
全然微不足道
If you can't be with me
只要你在我身旁
Your most innocent kiss
你最无辜的亲吻
Or your sweetest caress
你最亲密的抚摸
Seduces me
诱惑着我
I don't care about tomorrow
我在乎会明天会怎样
I've given up on yesterday
我也已经放任了昨天
Here and now is all that matters
此时此地才是一切
Right here with you is where I'll stay
你的身旁才是我永远的归所
Everything in this world
世间的所有之物
Every voice in the night
夜里的每丝声响
Every little thing of beauty
任一琐碎的美丽
Comes shining thru in your eyes
都在你的眼中焕发光彩
And all that is you becomes part of me too
你的一切都是我的一部分
'Cause all you do seduces me
因为 你深深诱惑着我
And if I should die tomorrow
如果我将死于明日
I'd go down with a smile on my face
我会含笑而去
I thank God I've ever known you
我感谢上帝让我得以和你相识
I fall down on my knees
我跪下
For all the love we've made
为了所有我们曾筑起的爱/我们做过的爱

Every sigh in the night
夜里的每丝声响
Every tear that you cry
你的每一滴眼泪
Seduces me seduces me
诱惑着我诱惑着我
All that you do ..... Seduces me
你所做的一切 诱惑着我


热度 ( 25 )

© 韵魅之声 | Powered by LOFTER