I Will - Alison Krauss

单曲:I Will

歌手:Alison Krauss - (爱丽森-克劳斯)

所属专辑:Now That I've Found You - A Collection

I Will
我会的
Alison Krauss
艾莉森 克劳斯

Who knows how long I've loved you?
谁会知道我已经爱你很久了?
You know I love you still
你知道我仍旧爱着你
Will I wait a lonely lifetime?
如要我等一生一世

If you want me to, I will
只要你一声,我会的
and if I ever saw you
若是我曾经见过你
I didn't catch your name
我还没知道你的芳名
But it never really mattered
但这真的没有关系
I will always feel the same
我会依然相信我的感觉
Love you forever and forever
永远永远爱你
Love you with all my heart
整颗心爱着你
Love you whenever we're together
和你在一起时~爱你
Love you when we're apart
人各一方时~也爱你
And when at last I find you
若是最后我找到了你
Your song will fill the air
你的声音飘摇在空气中时
Sing it loud so I can hear you
请大声一点好让我听着
Make it easy to be near you
我会觉得是更加靠近你了
For (and) the things you do endear you to me
亲爱的你~要求我的事
You know I will I will
你知道我都会去做的
Love you forever and forever
永远永远爱你
Love you with all my heart
整颗心爱着你
Love you whenever we're together
和你在一起时~爱你
Love you when we're apart
人各一方时~也爱你
And when at last I find you
若是最后我找到了你
Your song will fill the air
你的声音飘摇在空气中时
Sing it loud so I can hear you
请大声一点好让我听着
Make it easy to be near you
我会觉得是更加靠近你了
and the things you do endear you to me
亲爱的你~要求我的事
Oh, you know I will
你知道我都会去做的


热度 ( 5 )

© 韵魅之声 | Powered by LOFTER